Game Search




Forum Search

 
Pages: [1]
 Print 

Author Topic: cobra starship anyone like them  (Read 2227 times)
Expert Noob


Posts: 95
Videos: 102
Guides: 14

41,636 gold
Give Gold

View Profile
« on: August 18, 2009, 05:03:24 PM »

has anyone heard of cobra starship
im new to their stuff but i kinda like it so far
i know they did something with f.o.b  called fueled by ramen

opinions on the band?
also similar artists would be nice
tryin to expand my music range
Logged

skype= fujjitv
never take me seriously
r.i.p chatbox
Average Player


Posts: 360
Videos: 89
Guides: 4

15,233 gold
Give Gold
Bravo Troop 1-303 Armored Calvary


View Profile
« Reply #1 on: August 18, 2009, 07:49:05 PM »

Ya the ending credits for snakes on a plane (The movie wasn't great)
They're pretty good
Three of my top 5 bands :

Band Of Horses
Daft Punk
Megadeth
Logged



Die Having Fun
Expert Noob


Posts: 95
Videos: 102
Guides: 14

41,636 gold
Give Gold

View Profile
« Reply #2 on: August 21, 2009, 10:07:01 AM »

i just got their album a few days ago
been listening to it while playing leisure suit larry
yus
im the weirdest black guy ever
Logged

skype= fujjitv
never take me seriously
r.i.p chatbox
Full Player


Posts: 613
Videos: 0
Guides: 0

15,145 gold
Give Gold
Bombing the world's games


View Profile
« Reply #3 on: August 21, 2009, 12:47:51 PM »

ya I really ike the snakes on a plane theme song. It is pretty good, and Cobra startship is also really cool generally. Like "I kissed a boy" and all these Smiley
Logged

Master Expert


Posts: 3,369
Videos: 444
Guides: 11

446 gold
Give Gold
You can just call me the Co-op Guy


View Profile
« Reply #4 on: August 22, 2009, 07:17:44 AM »

I personally hate the pop genre. This band echoes of older boy bands. I would rate Nsync and Backstreet Boys higher than this excuse of a band. Only difference between boy bands and Cobra Starship is that they have a female vocalist, who isnt even good.

I'm critical when it comes to Pop because its nothing like it used to be. When i think of pop, i think of MJ, not all these other terrible, mainstream, regurgitated shit bands. I guess its cuz im older...
Logged

                 


Quote from: BlackMateria
I watched my first gay porn today.
                                                                                 
Quote from: BlackMateria
I liked it.
Full Player


Posts: 613
Videos: 0
Guides: 0

15,145 gold
Give Gold
Bombing the world's games


View Profile
« Reply #5 on: August 22, 2009, 01:53:19 PM »

I personally hate the pop genre. This band echoes of older boy bands. I would rate Nsync and Backstreet Boys higher than this excuse of a band. Only difference between boy bands and Cobra Starship is that they have a female vocalist, who isnt even good.

I'm critical when it comes to Pop because its nothing like it used to be. When i think of pop, i think of MJ, not all these other terrible, mainstream, regurgitated shit bands. I guess its cuz im older...

haha ya you are old  Tongue, JUST KIDDING

well in some points I agree with you, it is actually not all pop music I like, and it's not all cobra starship music I like. And ya MJ is the top, and MJ is the POP!!!
Logged

 
Pages: [1]
 Print 

 
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Page created in 0.052 seconds with 17 queries.