Game Search




Forum Search

 
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10
 Print 

Author Topic: when will pokemon end?  (Read 22885 times)
Semi-Noob


Posts: 31
Videos: 0
Guides: 0

15,323 gold
Give Gold
Hi there people


View Profile
« Reply #70 on: May 12, 2011, 01:01:56 PM »

After misty left in the series i realy did not like it anymore it should have stopped long ago but your question is when do pokomen end when the world is ending i think then pokemon ends also  Tongue
Logged

Full Noob


Posts: 68
Videos: 0
Guides: 0

15,700 gold
Give Gold
How ya doin, oh by the way YOURE DEAD


View Profile
« Reply #71 on: May 12, 2011, 08:11:13 PM »

pokemon was good for the 1st season but now its just crap,when will they realize that and just say screw it and ditch the show?

i totally agree with you, but like Dave said that its all a f*cking marketing show to get kids to annoy the hell out of there parents to buy them that stupid pikachu and ash sh*t
Logged

let St. Pete close the gate, who cares

000GrimmReaper000
Master Player


Posts: 1,160
Videos: 0
Guides: 0

17,101 gold
Give Gold
Der Mann von die Schatten des brechen Herz.


View Profile
« Reply #72 on: May 12, 2011, 11:36:58 PM »

ash has been like gone for a while hasn't he?
Logged

Sincerely,

~Yoru


forlornonline2.com -- my favourite game n.n.
Master Noob


Posts: 234
Videos: 120
Guides: 8

17,792 gold
Give Gold

View Profile
« Reply #73 on: May 13, 2011, 02:08:53 AM »

ash has been like gone for a while hasn't he?
Ya hes been gone. He gotta catch'em all lol.
Logged

Semi-Noob


Posts: 25
Videos: 39
Guides: 6

15,255 gold
Give Gold

View Profile
« Reply #74 on: May 27, 2011, 06:28:59 AM »

Season 2 it ended.. maybe 3.. but recently.. its gone to hell!  Cry
Logged
Average Player


Posts: 355
Videos: 420
Guides: 18

12,678 gold
Give Gold

View Profile
« Reply #75 on: May 27, 2011, 09:14:38 AM »

Never! It's coming to haunt you. Woo woo!  Cheesy
Logged

Master Player


Posts: 1,221
Videos: 876
Guides: 157

91,561 gold
Give Gold
Yes...I DO play saxophone. Thanks.


View Profile
« Reply #76 on: May 27, 2011, 12:47:39 PM »

pokemon will haunt your dreams forever!!!!!
Logged

Hey Freakazoid want to build a Go-Kart? 

DO I??
Master Noob


Posts: 234
Videos: 120
Guides: 8

17,792 gold
Give Gold

View Profile
« Reply #77 on: May 29, 2011, 08:02:19 AM »

pokemon will haunt your dreams forever!!!!!
Oh man bro....I dont wanna go to sleep now. I can see pikachu gonna kick my ass now lol.
Logged

Master Player


Posts: 1,221
Videos: 876
Guides: 157

91,561 gold
Give Gold
Yes...I DO play saxophone. Thanks.


View Profile
« Reply #78 on: May 30, 2011, 02:48:28 AM »

pikachu is ready to give out lumpy buttermilk enemas to all the bad boys and girls.

be afraid.
Logged

Hey Freakazoid want to build a Go-Kart? 

DO I??
Average Player


Posts: 455
Videos: 0
Guides: 0

15,940 gold
Give Gold

View Profile
« Reply #79 on: June 06, 2011, 02:57:34 PM »

What is it still going!? It will probably end when the japanese people stop watching it...
Logged
 
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10
 Print 

 
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Page created in 0.052 seconds with 17 queries.